444 8 019

Ofis Taşımacılığı Sigortalı Sözleşmeli

ofis-tasima

Ofis taşımacılığı, nakliye hizmetleri arasında en zor bölüm olarak görülmektedir. Çünkü taşımanın zamana karşı olması gerekmektedir. Normal ev taşımalarına göre ofis taşıma işleri fazla ekiple yapılmak zorundadır. Uzman nakliye firmaları bu durumun bilincinde hareket etmektedir. Her nakliye işinde olduğu gibi öncelik görevi yine keşif ekibindedir. Eşyalar sayılır, ebatları ölçülür ve nasıl bir paketleme ve taşıma işlemi uygulanacağı hesaplanır. Ofislerde var olan en önemli eşyalar ise evraklardır. Bu evrakların birbirine karıştırılması demek ofis çalışmasının sekteye uğraması demektir. Yeni taşınan yerde uzun zaman kayıplarına neden olacak tasnif işleminin önüne geçmek için bu paketleme ve taşıma işleminde ayrı bir ekip görevlendirilir. Belgeler taşınan eşyaların dışında tutularak özel ambalaj kutularına yerleştirilir ve öyle ofis taşıma işlemi gerçekleştirilir.

Ofis Taşıma Uygun Fiyata Kaliteli Taşıma

Ofisin kapalı olması demek hem müşteri kaybına hem de masrafların iki katına çıkmasına neden olacaktır. İş yapılmadığı gibi kira gideri, çalışan masrafları gibi masrafların hala devam etmesi iş yeri giderlerini arttıracaktır. Ofis taşıma da anlaşacağınız uzman bir nakliye firması sizi hem doğrudan yaşanacak sorunlardan hem de dolaylı yoldan yaşacak sorunlarda kurtaracaktır. Zamana karşı yarışarak normal taşınma hızından iki kat daha hızlı şekilde ofis taşıması yapılacağından öncelikle iş yeri gider masraflarınız ortadan kaldırılacaktır. Tahmin ettiğinizden daha kısa sürede yeni ofisinizde çalışmalara başlayacaksınız. İkincisi ise taşınan eşyanın güvenliği ve kaliteli taşınmasıdır.